Online jelenlét nem csak vállalkozóknak.

 

Az online jelenlét nagyban meghatározza nem csak a vállalkozások, de a magánszemélyek életét is.

 

Azonban amíg személyes jelenlétünket az online felületeken – közösségi média, különböző rendezvények, stb… – általában csak az ismerősök, barátok, családtagok láthatják, addig a céges online jelenlét nem így működik.

 

Online jelenlét vállalkozások esetében

 

Az online jelenlét manapság már elengedhetetlen egy vállalkozás életében.

Nem kell feltétlenül az egyedileg fejlesztett milliós honlapokra gondolni, de akár egy egyszerűbb weboldal, egy közösségi médiában létrehozott csoport/oldal, az alapadatok (név, elérhetőség, tevékenység) szerepeltetésével már szinte kötelező, ha látszódni szeretnénk.

A legmegfelelőbb az, ha ezt a jelenlétet minél egyedibbé tesszük, mellyel kitűnünk a versenytársak közül.

Vajon különböznek a technikák, a módok, ahogyan az egyes vállalkozások a marketingjüket, ezzel együtt az online jelenlétüket alakítják?

Vajon neked másképpen kellene csinálnod valamit, ha egészségügyi vállalkozó vagy?

Erre a kérdésre kapsz választ Vida Ágnestől 2024. november 17-én a Magnet Házban az Egészség Marketing Napon.

Ekkor az egész nap az orvosok, egészségügyi szakemberek, természetgyógyászok, testi-lelki tanácsadók, és egészséggel kapcsolatos termékek előállítóinak eladásáról, reklámjáról, azaz MARKETINGJÉRŐL fog szólni.

 

Itt vásárolhatod meg jegyedet az Egészség Marketing Napra!

 

Vida Ágnes az Egészség Marketing Nap előadója

 

Vida Ágnes pszichológia és pedagógia szakos egyetemi tanulmányait az ELTE-n, valamint Németországban és az Egyesült Államokban végezte.

2007. augusztusában indította el a Kismamablog.hu oldalt, aminek havonta 200.000 látogatója több, mint 200.000 hírlevél-olvasója és közel 370.000 Facebook követője van. 5 bestseller könyv szerzője.

Online marketingből 2010-ben Master diplomát szerzett, a legnagyobb nemzetközi e-marketing szövetség, az E-Marketing Association és az Info Marketing Association tagja.

2013-ban megkapta az Amerikai Kereskedelmi Kamara Női Kiválósági Díj Döntőse díját, 2014-ben a PWA Női Menedzser Díját, valamint az Európai Bizottság „Díj az Európai Vállalkozások Ösztönzéséért” nemzeti díját.

Az Európai Bizottságtól pedig 2014-ben első és ezidáig is egyetlen magyarként neki adta az Európai Vállalkozásösztönzési Nagydíjat. 2008. óta a Gazdagmami.hu blogon segít a vállalkozást indító anyukáknak vállalkozói és marketing ismeretekkel.

Többször is bekerült a Forbes 50 legbefolyásosabb magyar nő listájára, (Forbes), illetve elnyerte a 3. legbefolyásosabb magyar nő címet is (Observer).

16 év alatt számtalan egészségügyi vállalkozó (terapeuták, táplálékkiegészítőt forgalmazó cégek, természetgyógyászok, masszőrök) vevőszerző rendszereinek felépítésében, szövegírásában, hirdetésében és közösségi média kommunikációjának kialakításában segített.

Szakterülete a célratörő és figyelemfelkeltő hirdetések és tartalom létrehozása.

Vallja, hogy a jó marketing nem kerül sokba, ingyenes vagy olcsó eszközökkel és kreatív ötletekkel is rengeteg vevőt szerezhetünk.

Előadásában megmutatja majd hogyan.

– Milyen új trendek vannak a social media-ban és a marketingben és hogyan profitálhatnak ebből az egészségügyi szolgáltatók?

– Hirdetések tiltása, mit lehet tenni ezzel?

– Melyik felületet használjuk a sok social felület közül?

– Mi a helyzet a hírlevél marketinggel?

 

Hallgasd meg a témával kapcsolatosan a Vida Ágnessel készített podcastet!

 

A szerző