Youtube marketing, hogy lásd a másik oldalt is.

 

Manapság nincs aki ne használná a Youtube-ot. Akár 1-1 zene lejátszására is hatással van a Youtube marketing.

Természetesen egy átlag felhasználó ebből maximum annyit érzékel, hogy időnként idegesítő – vagy kevéssé idegesítő – reklámok jelennek meg, miközben a tartalmat próbálja fogyasztani, zenét, filmet, oktató anyagot néz éppen a képernyőn. Nem feltétlenül tudja, hogy sokszor az, hogy éppen mit néz, szintén a Youtube marketing miatt lett kiválasztva.

 

Youtube marketing

 

Ha valaki igénybe vesz egy szolgáltatást, szereti tudni, hogy szakértőtől vásárolja ezt meg.

Most már általában utánanéznek 1-1 cégnek, vállalkozónak az interneten. Elolvassák az általa közzétett anyagokat, gondolatokat.

A Youtube egy tökéletes felület arra, hogy látni lehessen, hogy valaki mennyire ért a szakmájához.

Afféle első benyomást is szerezhetünk általa. Informál, megismertet, hitelességet épít.

Nem kötelező a Youtube használata markerting eszközként, viszont elég nagy az esély rá, hogy a versenytársak már jelen vannak rajta.

Ismerkedj meg jobban a felülettel erről az oldalról is, és kezd használni minél előbb!

Az Egészség Marketing Napon további ötleteket, tanácsokat ismerhetsz meg, melyekkel javíthatsz vállalkozásod marketingjén, több ügyfelet szerezhetsz, nagyobb ismertséget, bevételt generálhatsz.

 

 

Kattints ide, és jelentkezz az Egészség Marketing Napra!

 

Török Balázs – marketing tanácsadó

 

  1. november 17-én találkozhatsz Török Balázzsal is az Egészség Marketing napon a Magnet házban, ahol konkrétan az egészségügyi vállalkozók számára nyújt majd hasznos információkat arról, hogyan „álljanak a Youtube másik oldalán”.

A rendezvény egész nap az orvosok, egészségügyi szakemberek, természetgyógyászok, testi-lelki tanácsadók, és egészséggel kapcsolatos termékek előállítóinak eladásáról, reklámjáról, azaz MARKETINGJÉRŐL fog szólni.

Török Balázs marketing szakember az egyik meghívott előadó.

Török Balázs tanácsadóként digitális marketinggel foglalkozik két éve, ezt megelőzően magyar IT startupoknál volt marketing vezető.

Folyamatosan az ügyfelek marketing-sales problémáira keres megoldást.

Rengeteg esettanulmánnyal is segíti ingyenesen a honlapján böngészőket és rendszeresen publikál tartalmakat a YouTube-on, TikTokon és a LinkedIn-en.

Ügyfelei között számos egészségügyi szolgáltató, illetve termék fejlesztő is van, így például a BioBarát Biobolt, a EverSlim táplálékkiegészítő termékek, vagy a ZöldBolt.

Az Egészség Marketing Napon megismerheted, Hogyan lehet eladni az egészséggel kapcsolatos szolgáltatásokat, termékeket, a testi-lelki segítői szakmában úgy, hogy a leghatékonyabban jusson el az ügyfelekhez és megfeleljen minden jogi szabályozásnak?

 

A Török Balázs vendégszereplésével készült podcast műsorban megismerhetjük a Youtube marketing fontosságát, alkalmazásának fontosabb tudnivalóit.

 

A szerző