A zenei hangok, vagyis a 7 zenei hang, és a 7 csakra összefüggései.
Zenei hangok, és a 7 csakra
A minden összefügg mindennel elmélettel kezdve ismét, ha megfigyeljük a 7 zenei hangot, ez is összefüggésbe hozható a 7 csakrával.
A szolmizációs hangokkal tehát hatunk a csakráinkra is.
DÓ – gyökércsakra
RÉ – szexcsakra
MI – napfonatcsakra
FA – szívcsakra
SZÓ – torokcsakra
LÁ – harmadik szem csakra
TI – koronacsakra
A DÓ a legmélyebb, az eredő, az erő, a teremtő, a gyökérből induló, az ego, az Én, az adó.
A RÉ, mivel a szexcsakrához kötődik, a rést jelenti, ahol férfi és nő „illeszkedik” egymásba, mint „kulcs a zárba”, amikor is a férfi és nő szexuálisan egyesül.
Ebből lesz a MI.
S középen szerepel a FA, az élet fája, amely lefelé mély gyökereket ereszt, felfelé a magasba tör.
A SZÓ a torokcsakra, ami szól.
A LÁ pedig a harmadik szem csakra, ő lát.
A TI a legmagasabb, a korona, az égi királyság, az EGYsÉG.
S ha megfigyeljük a G–kulcsot, amit ha elfektetünk, akkor egy végtelen jelet kapunk.
A végtelen jel pedig a Fény, a szeretet, az örökkévalóság jelképe. Illetve, itt is megjegyezném azt is, hogy a nők G–pontja sem véletlenül kapta ezt a nevet.
Az orgazmus egyenlő ugyanezzel.
Egy olyan nő, aki spirituálisan nem érett, vagy nem tudja megélni az orgazmust, vagy egy teljesen más orgazmust él meg, amit ő annak nevez, mivel, ha az energia nem áramlik szabadon, blokkok vannak a csakrákban, nem tud eljutni szex közben sem arra a szintre.
Szolmizáció és csakra
A SZOL–MI–ZÁL–ÁS, SZOL–MI–ZÁCIÓ, SZOL–MI–ZÁCIÓS HANGOK is erre utalnak, „SZÓL A MI”, vagyis az EGYsÉG.
Az EGYsÉGtudat is akkor jön létre egy emberben, amikor az összes csakrája rendben van, harmonikusan működik, szabadon áramlik benne az energia.
Akkor van EGYsÉGben, harmóniában ÖnMAGával és másokkal is. Ekkor a saját dalunk szól, azt énekeljük, ÖnMAGunkat adjuk, ÖnMAGunk vagyunk.
S idézném Géczy Gábort is, aki visszafelé olvasva ezt írta erről:
„Itt áll ős fa, ím erőd!”
Zenei hangok, és egy kis érdekesség
Illetve, még egy érdekesség.
Az, aki valamilyen szinten „otthon van energiákban”, az tudja, hogy a világon minden energia, minden rezeg.
Ahogy Nikola Tesla is megfogalmazta:
„Ha meg akarod érteni az Univerzum titkait, gondolkodj energiában, frekvenciában és rezgésben.”
Dr. Leonard Horowitz a Healing Codes for a Biological Apocalypse című könyvében pedig az alábbiak szerint írta le a szolfézs frekvenciákat.
Ezek a hangok ezen a frekvencián rezegnek.
S ha összeadjuk, a számokat minden esetben 3–at, 6–ot vagy 9–et kapunk.
És itt „jön képbe” Teslának még egy mondata:
„Ha ismernénk a 3, 6 és 9 nagyszerűségét, akkor kezünkben lenne az Univerzum kulcsa.”
DÓ – 396 Hz, 3+9+6=18=1+8=9
RÉ – 417 Hz, 4+1+7=12=1+2=3
MI – 528 Hz, 5+2+8=15=1+5=6
FA – 639 Hz, 6+3+9=18=1+8=9
SZÓ – 741 Hz, 7+4+1=12=1+2=3
LÁ – 852 Hz, 8+5+2=15=1+5=6
TI – 963 Hz, 9+6+3=18=1+8=9
Szolfézs és a numerológia
S én itt még tovább megyek.
Ha összeadjuk az összes szolfézs frekvenciát 4536–ot kapunk, ami összeadva ismét 18, s ez összeadva pedig 9.
Ha minden egyes frekvencia végösszegét adjuk össze, 45–öt kapunk, ami megint csak 9.
De ha az első sorhoz hozzáadjuk a másodikat, utána a harmadikat és így tovább, vagy ha a második sorral, vagy bármelyik másikkal is kezdjük és így adjuk hozzá felfelé a többit, vagy bármelyik 2 vagy több tetszés szerinti frekvenciát adjuk össze, így is minden esetben 3, 6 vagy 9 lesz az eredmény.
A sorok közti különbség is 3, 6 vagy 9, bármelyik 2 sort is nézzük.
De ha egyesével haladunk felfelé, a sorok közti különbség itt is minden esetben 3 lesz, s mivel 6 ilyen van, 6×3=18, ami ismét 9.
De minden egyes frekvencia számai között is 3 vagy 6 a különbség, annyival növekszik, vagy csökken.
Valamint 3+6=9, 3+9=12=1+2=3 és 6+9=15=1+5=6.
Úgyhogy akárhogy is „csűrjük–csavarjuk”, a 3, 6 és 9 nem változik.
Egy más szemszögből
De nézzük meg más szemszögből is.
Ha az első számokat adjuk össze, 6–ot, ha a másodikat, 3–at, ha a harmadikat, 9–et kapunk, ami 639, s ez ugyanaz, mint a FA, vagyis a szívcsakra frekvenciája, az élet fája, ahogy fentebb is leírtam.
Lefelé mély gyökereket ereszt, 396 – DÓ – gyökércsakra, felfelé pedig a magasba tör, 963 – TI – koronacsakra.
S ha megfigyeljük, itt is ugyanazt kapjuk, „keresztbe” a szívcsakrát.
Ha pedig megvizsgálunk egy sima keresztet, mint jelképet, van egy vízszintes és egy függőleges vonala, ami észak–dél, kelet–nyugat, fönt–lent, bal–jobb, ég–föld, szellem– anyag, vagyis az EGYsÉGet jelképezi.
3 9 6
6 3 9
9 6 3
Illetve, ezek valamilyen szinten tükörszámai is egymásnak, ugyanúgy mint a 417 – RÉ – szexcsakra és 741 – SZÓ – torokcsakra, valamint az 528 – MI –napfonatcsakra és 852 – LÁ – harmadik szem csakra.
És az is érdekes, hogy ezeknél az úgymond tükörszámoknál az alsóbb csakra frekvenciájának utolsó száma a felsőbb csakra frekvenciájának első száma lesz.
És ami még szembetűnő, hogy minden frekvencia 1., 2. és 3. száma is felfelé haladva eggyel növekszik.
Ha pedig numerológiai szempontból vizsgáljuk meg, a szolfézs frekvenciákban az összes szám benne van, 1–től 9–ig minden szám rezgése, de a 3, a 6 és a 9 dominálnak, a keresztet alapul véve középen a 3–as számmal.
Zenei hangok – 3, 6, 9
Hogy melyik szám, milyen energiát hordoz magában, most nem fogom részletezni, akit érdekel, korábbi numerológiai írásaimban utánanézhet.
A 3, 6 és 9 jelentését azonban kiemelném röviden.
A 3–as szám az 1–es és 2–es szám kombinációja, ami a férfi és női energiákat képviseli, s akkor vagyunk EGYsÉGben ÖnMAGunkkal, ha ezek az energiák egyensúlyban vannak bennünk.
A 6–os szám ismét a harmóniára, vagyis az EGYsÉGre hivatott rámutatni.
A 9–es pedig a legmagasabb szellemi szám, az összes szám rezgését, az ősi tudást tartalmazza, ami pedig megint csak az EGYsÉGet jelenti.
Akkor vagyunk tehát EGYsÉGben ÖnMAGunkkal és másokkal is, ha az összes szám rezgését magunkénak tudjuk.