Az Egészség Marketing Nap Magyarország egyetlen olyan marketing napja, ami egészségügyi szolgáltatóknak, egészséges termékek fejlesztőinek és/vagy forgalmazóinak, egészséges étkezdék üzemeltetőjének, magánegészségügyi szolgáltatóknak, orvosoknak, természetgyógyászoknak szól, illetve bárkinek, aki az egészség területén szeretne bármit szolgáltatni.

Olyan hiteles szakemberektől szerezheted meg ezt a speciális tudást, akik a tudásukat a gyakorlatból szerezték meg és folyamatosan bizonyítanak e területen. E mellett a szakmai pályafutásuk során egészségügyi szegmensben tevékenykedő szakemberekkel is dolgoztak együtt.

A testi-lelki egészséggel kapcsolatos marketing különleges. Sok jogi szabályozásnak meg kell felelni. Az érthetetlen szakszavak helyett közérthetően kell az emberekhez eljuttatni az üzeneteidet egy változó világbanetikusan, nagy médiazajban.

Sok kreatív ötlettel és a marketing tudásod fejlesztésével az üzeneted sok olyan emberhez eljuthat, akiket érdekelhet a szolgáltatásod.

Ne maradj le róla!

Tanulj!

Építs kapcsolatokat!

Egy nap, ami rólad szól!

Hol? Magnet Ház, Budapest, Andrássy út. 98.

Időpont: 2024. 11. 17. (vasárnap) 10:00-18:00

Jegyvásárlás és további információk: https://jegyvetel.hu/egeszseg-marketing-nap/

 

Részletes program az Egészség Marketing Napon

1. előadás 10:00 – 10:40 | Langmár Zsuzsanna

Hitelesség építés az egészségügyi szolgáltatóknál – Aki nem látszik az nem játszik

Langmár Zsuzsanna 2006 óta foglalkozik üzleti kommunikációval. 2008 óta jelentet meg cikkeket az üzleti kommunikáció fortélyairól. Neve mára egyet jelent a garantált média megjelenéssel és a garantált PR turbóval. 

Ha eldobsz egy követ, akkor biztos eltalálsz egy tanácsadót. Ma már bárki lehet üzleti kommunikációs tanácsadó, aki ráírja a névjegyére ezt. Zsuzsa azon kevesek közé tartozik, akinek van egy Kereskedelmi Főiskolán, valamint egy Pécsi Tudományegyetemen szerzett diplomája is, utóbbi Menedzsment tanácsadás szakon. De nem ettől sikeres, hanem attól, hogy folyamatosan képzi magát tréningeken, szemináriumokon, konferenciákon és infotermékeken keresztül. Csapatával rengeteg egészségügyi szakembernek, illetve egészségmegőrző termékekkel foglalkozó cégnek segítettek már. 

Csapatuk büszkélkedhet a legtöbb írásos pozitív referenciával ezen a területen. Ők azok nem csak elméletben tudnak erről a témából beszélni, hanem a gyakorlatba is át tudják azt ültetni neked.

2. előadás 11:10 – 11:50 | Szilágyi Balázs

Online ügyfélszerzés egészségügyi vállalkozóknak

Szilágyi Balázs a Honlapra Fel! online képzőközpont, valamint a Rántott hús wokban gasztroblog alapítója, 2 üzleti könyv szerzője.

A Honlapra fel! Magyarország egyik leglátogatottabb keresőoptimalizálás és online marketing témájú honlapja több mint 60 online marketing képzéssel. A Honlapra fel! YouTube csatornája több mint 10.000 YouTube feliratkozóval az egyik legnagyobb online marketing YouTube csatorna. Gasztro blogja a marketingnek köszönhetően havi kb. 220.000 olvasóval büszkélkedhet. Igy Balázs nemcsak az elméletben oktatja, hanem a gyakorlatban is alkalmazza tudását.

2.500-an végeztek nála képzést, sok profi marketing szakember is, aki mára ebből él. Ha Szilágyi Balázs, akkor SEO képzés, de Google Ads, Social és AI képzései is vannak.

Jegyvásárlás és további információk: https://jegyvetel.hu/egeszseg-marketing-nap/

3. előadás 13:20-14:00 | Juhász Viktória

Tiktok és Instagram a gyakorlatban az egészségmegőrzés területén

A Fix TV-nél dolgozott, ahol interaktív, élő rovatokat vezetett lifestyle, állatvédelem és szórakozás témakörökben, amelyek megalapozták a médiaszereplés iránti szenvedélyét.
Nagy fordulópontot jelentett szakmai életében, amikor a TV2 és a Fem3 csatornákon a „9 hónap” című műsor szerkesztő-műsorvezetőjeként dolgozott, Czeizel professzor oldalán. Ebben a szerepben a várandóssággal kapcsolatos témák mellett a magyarországi szülészeteket mutatta be a leendő szülőknek.

A televíziózás mindig is hobbija volt, de párhuzamosan egy másik területtel, az egészségüggyel is mélyebben megismerkedett. Hét éven át töltötte be a Czeizel Intézet marketing és operatív vezetői pozícióját, ahol a várandósság alatti szűréseken túl, az újszülötteknek és anyáknak nyújtott vizsgálatokkal bővítette a szolgáltatások palettáját.

Folyamatosan törekszik a szakmai továbbképzésre, most is épp a York St. John University végzős hallgatójaként várja az MBA diplomája elfogadását.

Jelenleg a saját arcjóga oktatását népszerűsíti TikTok-on és Instagram-on. A külföldi tanfolyamokon szerzett tudását bővítve, továbbra is képezi magát az arcfiatalítás természetes megoldásaival kapcsolatban.

Tapasztalja, hogy a hiteles és értékes tartalomnak a modern, gyorsan változó médiavilágban is megvan a helye. Így segít a különféle egészségügyi szolgáltatással foglalkozó ügyfeleknek.
Előadásában a saját tapasztalatain keresztül mutatja meg, hogyan használhatják hatékonyan ezt a platformot az egészségügyi szolgáltatók.

4. előadás 14:30-15:10 | Szabó Edit Ditte

Etikus AI (Mesterséges Intelligencia)

Szabó Edit Ditte, digitális marketing szakember és tréner. 10+ évet dolgozott ügynökségi oldaltól kezdve bankszektoron át (Citibank, OTP Bank) a technológia (Microsoft) és az ügyfélélmény kutatás (Bare International) területén működő cégek nemzetközi digitális marketing vezetőjeként.

Immár 5 éve szabadúszó tanácsadóként és trénerként segít kis- és középvállalkozásokat, startupokat, illetve alapítványokat marketing stratégia alkotásban és megvalósításban.

2012 óta a METU Digitális Marketing Executive MBA képzés oktatója, több szakmai konferencia (Internet Hungary, Media Hungary) rendszeres előadója.

2018-ban felkerült a Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt, és a Customer Experience Network 30 under 30 listájára is.

Tanácsadás és mentoring keretében már több egészségügyi cég, illetve induló vállalkozás, és egyéni vállalkozó útját támogatta.

Specialitása a stratégia alkotás, a célok és eszközök meghatározása és a közösségi média marketing eszközök oktatása.

5. előadás 15:40-16:20 | Török Balázs

YouTube marketing

Török Balázs tanácsadóként digitális marketinggel foglalkozik két éve, ezt megelőzően magyar IT startupoknál volt marketing vezető.

Folyamatosan az ügyfelek marketing-sales problémáira keres megoldást. Rengeteg esettanulmánnyal is segíti ingyenesen a honlapján böngészőket és rendszeresen publikál tartalmakat a YouTube-on, TikTokon és a LinkedIn-en.

Ügyfelei között számos egészségügyi szolgáltató, illetve termék fejlesztő is van, így például a BioBarát Biobolt, a EverSlim táplálékkiegészítő termékek, ZöldBolt, vagy a PontJólVagyok.hu.

6. előadás 16:50-17:30 | Vida Ágnes

Egészségügyi vállalkozók jelenléte a social médiában, ingyenes és olcsó kreatív ötletek és megoldások

Vida Ágnes pszichológia és pedagógia szakos egyetemi tanulmányait az ELTE-n, valamint Németországban és az Egyesült Államokban végezte. 2007. augusztusában indította el a Kismamablog.hu oldalt, aminek havonta 200.000 látogatója több, mint 200.000 hírlevél-olvasója és közel 370.000 Facebook követője van. 5 bestseller könyv szerzője.

Online marketingből 2010-ben Master diplomát szerzett, a legnagyobb nemzetközi e-marketing szövetség, az E-Marketing Association és az Info Marketing Association tagja. 2013-ban megkapta az Amerikai Kereskedelmi Kamara Női Kiválósági Díj Döntőse díját, 2014-ben a PWA Női Menedzser Díját, valamint az Európai Bizottság „Díj az Európai Vállalkozások Ösztönzéséért” nemzeti díját. Az Európai Bizottságtól pedig 2014-ben első és ezidáig is egyetlen magyarként neki adta az Európai Vállalkozásösztönzési Nagydíjat. 2008. óta a Gazdagmami.hu blogon segít a vállalkozást indító anyukáknak vállalkozói és marketing ismeretekkel.Többször is bekerült a Forbes 50 legbefolyásosabb magyar nő listájára, (Forbes), illetve elnyerte a 3. legbefolyásosabb magyar nő címet is (Observer).

16 év alatt számtalan egészségügyi vállalkozó (terapeuták, táplálékkiegészítőt forgalmazó cégek, természetgyógyászok, masszőrök) vevőszerző rendszereinek felépítésében, szövegírásában, hirdetésében és közösségi média kommunikációjának kialakításában segített. Szakterülete a célratörő és figyelemfelkeltő hirdetések és tartalom létrehozása. Vallja, hogy a jó marketing nem kerül sokba, ingyenes vagy olcsó eszközökkel és kreatív ötletekkel is rengeteg vevőt szerezhetünk. Előadásában megmutatja majd hogyan.

 Jegyvásárlás és további információk: https://jegyvetel.hu/egeszseg-marketing-nap/

A szerző