DIÓ diéta

| 0 comments

Hallottál már a dió-diétáról? A dió jótékony hatásait (koleszterin csökkentő, teltségérzet növelő) ötvözi a nassolással. Itt elolvashatod:

A dió a mediterrán diéta alapja. E mellett azonban rengeteg hal, bor, csonthéjas gyümölcs és zöldség is kerül az ételekbe. A dióból elég negyedpohárnyit elrágcsálnunk, és máris sokat tettünk az egészségünkért. Maximális, ajánlott napi mennyiség 10 dkg. A diéta előnye, hogy nincsenek minta étrendek, nem kell változtatnod az étkezési szokásaidon, minden étkezés előtt megeszel pár szem diót. Ettől eltelítődsz, és később leszel újra éhes. Természetesen a diéta feltételezi, hogy egészségesen táplálkozol, és nem léped túl a napi szükséges kalória mennyiséget. A diót szinte táplálék-kiegészítőként fogyasztod csupán, ami késlelteti az éhségérzetet, és rengeteg tápanyaggal látja el a szervezetedet.

A dió további gyógyhatásával kapcsolatos cikket IDEKATT olvashatsz.

HASONLÓ CIKKEK, KATTINTS A TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT!

Vélemény, hozzászólás?

Required fields are marked *.


 

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez weboldal ún. "cookie"-kat, vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen file-ok, amelyet a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve, ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás

Read previous post:
Gyógyító üzenet

A mai gyógyító üzenet: "Lássátok be, hogy csak én vagyok, nincsen Isten rajtam kívül! Én adok halált s életet, összezúzok...

Close